Bureau voor communicatie en reputatie in de veranderende wereld

Klanten die zich in het digitale tijdperk steeds mondiger gedragen? Meer en meer transparantie door internet, waardoor je als organisatie het idee hebt dat je in een glazen huis opereert? Toenemende concurrentie waarbij digitaal een belangrijke rol speelt en waarbij het wachten is op nieuwe disruptieve concurrenten die je het leven moeilijk maken? Het gevoel dat ontwikkelingen steeds sneller gaan en het steeds moeilijker wordt dit bij te houden?

Foto Fellinger 3
Foto: Punkmedia.nl

Herkenbaar? En behoefte aan een frisse blik met gezond verstand in deze turbulente digitale tijden?
Behoefte om te bouwen aan vertrouwen in de veranderende digitale wereld? Voor dit soort vragen ben ik met compagnon Joost Schrage De Zaak van Vertrouwen gestart. Bureau voor communicatie en reputatie in de veranderende wereld.

Nieuwsgierig naar onze aanpak? Wil je op scherp gezet worden?
Neem dan contact met op via stephan@fellinger.nl.