Foto: Damaris Rodriguez

De Zaak van Vertrouwen

Elke dag lezen we over organisaties die ons vertrouwen beschamen. Verzekeraars, banken, energiebedrijven, telecombedrijven, supermarkten, voedingsmiddelenfabrikant, zorginstellingen, de lijst is nog veel langer, ze hebben allemaal te maken met het geschonden vertrouwen. Het internet speelt hierbij een belangrijke rol, denk aan meer transparantie, de mondige consument en de toenemende invloed van social media. En met een druk op de knop is de keuze voor een ander snel gemaakt, helemaal wanneer het vertrouwen ontbreekt.

Wij zien juist kansen voor organisaties en merken als bakens van vertrouwen in deze turbulente tijden. Daarom zijn Joost Schrage en ik  de Zaak van Vertrouwen gestart. We helpen organisaties bij het verdienen van vertrouwen. We helpen organisaties bij het in balans brengen van hun belofte en hun werkelijke producten. Want daar gaat het vaak mis.

Meer weten? Neem dan een kijkje op de website van de Zaak van Vertrouwen.

(Foto: Damaris Rodriguez)