stephan

Spreker internet, innovatie en digitaal

Bouwen aan Vertrouwen in een veranderende digitale wereld.
En waarom we Google meer vertrouwen dan onze eigen partner.

Vertrouwen is het stevigste fundament onder elke organisatie. Met vertrouwen als basis, kun je de voortdurend veranderende digitale wereld optimaal benutten. Fellinger laat je ervaren hoe je kunt bouwen aan vertrouwen in die veranderende digitale wereld.

Het verhaal van Fellinger is als een achtbaan waar je na afloop een tikje duizelig uitstapt, maar waar je direct nog een ritje in wil maken. Fellinger behoort tot de meest gevraagde en best gewaardeerde sprekers en inspirators, binnen de mediabranche. Sleutelwoorden #digitaal #vertrouwen #internet “klantcentraal #transparantie #socialmedia #aandacht #menselijktalent #disruptieveconcurrenten #technologie #vertrouwen

Stephan Fellinger gaat in op misschien wel het meest schaarse goed in onze veranderende digitale wereld, “Vertrouwen”. Vertrouwen is de zuurstof in elke relatie, tussen mensen, merken en organisaties. En in die veranderende digitale wereld wordt door transparantie, de steeds mondigere mens/consument/burger/medewerker, disruptieve concurrenten, (social) media, wetgeving, aandeelhouders etc vertrouwen nog belangrijker. Sterker nog, vertrouwen is meer dan ooit het fundament om snelheid en veranderingen te kunnen realiseren. Mensen, merken en organisaties die vertrouwen verdienen, kunnen zich in deze turbulente tijden daadwerkelijk onderscheiden. Zij fungeren als baken voor de consument! Fellinger legt de link tussen de wereld van (over)morgen en de praktijk van vandaag. En laat zien dat in een digitale wereld, gezond verstand meer dan ooit belangrijk is!

Stephan Fellinger is specialist op het gebied van vertrouwen in veranderende (digitale) wereld. Hij laat zien hoe organisaties, maar ook wijzelf, ons eigen gedrag kunnen aanpassen om dat vertrouwen te verdienen. Hierin spelen de belofte, het werkelijke product en het menselijk talent een belangrijke rol. Kortom, vertrouwen in de toekomst en wat kan en ga JIJ doen om vertrouwen te gebruiken als manier om je te onderscheiden?

Hij was de eerste OnlineMediaman van het jaar in Nederland. Ook kreeg eerder een Coq d’Honneur uitgereikt voor zijn verdienste in het marketingvak. Op RTL EditieNL is hij regelmatig te zien als internetexpert. Sinds 1995  is hij gespecialiseerd op het gebied van  internet, marketing, communicatie en mentaliteitsveranderingen die nodig zijn binnen organisaties om succesvol te zijn in deze tijden. Fellinger heeft inmiddels meer dan 10.000 uur ervaring op dat gebied.

Hij is oprichter van Blogo Media, Nederlands eerste (2005) webloguitgeverij. Verder is hij bestuursvoorzitter/medeoprichter van Stichting SpinAwards. Dé prijzen in Nederland om digitaal denken en doen te stimuleren. Daarbij hoort ook een Young Talent programma onder de naam Shake, waarbij het toptalenten op het gebied van creativiteit en technologie scout en helpt bij hun ontwikkeling.

Stephan jurylid startende webwinkels voor de ThuiswinkelAwards en juryvoorzitter van de Gouden Struis, de marketingprijs in de podiumkunsten. Verder is hij lid van Wine Advisory Board van het Franse Wijnhuis/producent Villebois. Zijn ogen gaan twinkelen van de natuur in Oost Afrika. Vooral het sociale gedrag van dieren vindt hij fascinerend en leerzaam.