Masterclass. Check de toekomst in één dag. Ben je klaar voor de veranderende wereld?

Zijn onderstaande zaken herkenbaar?

1. Mijn klant is/wordt mondiger dankzij internet.

2. In onze markt hebben we door internet meer te maken met transparantie.

3. De concurrentie in onze markt neemt toe, het wachten is op nieuwe disruptieve digitale concurrenten.

Hoog tijd voor een toekomstcheck. Hoog tijd om een dag te investeren om de toenemende druk van de veranderende wereld om te buigen in het grijpen en creëren van kansen. En om concreet aan de slag te gaan!

Foto Fellinger 2

Foto met dank aan Fotograaf www.punkmedia.nl.

Hoe ziet de dag eruit?

Omdat alles in onze digitale samenleving en economie in een staat van permanente verandering is en de druk van buiten steeds groter wordt, kiezen wij in onze werkwijze voor een heldere, simpele en praktische benadering. Vertrouwen is de samenhang tussen drie zaken die je zelf in de hand hebt. Je belofte, het talent van je mensen en je werkelijke product.

Ochtend: Maak ik mijn belofte waar en wat is die belofte eigenlijk? Aan de slag met Vertrouwensmodel en op ‘Beloftesafari’.

Middag:  Relatie tussen de belofte en het menselijk talent in de organisatie

Avond: Hoe kunnen wij de toenemende druk van de veranderende wereld omzetten in het grijpen en creëren van kansen?  Scenario: investeren of verwaarlozen vertrouwen, wat zijn de  gevolgen? Praktisch aan de slag o.b.v. een game

Wat levert het op?

1.Inzicht in wat vertrouwen voor uw organisatie en haar relaties betekent
.
2.Inzicht in hoe de beloftes die worden gedaan zich verhouden tot de daadwerkelijk geleverde diensten/producten
.
3.Inzicht in eigen talenten en hoe deze aansluiten op belofte(s) van de organisatie
.
4.Inzicht in welke mate uw organisatie klaar voor de toekomst is en welke kansen dit biedt en hoe deze te grijpen.